Известие

Collapse
No announcement yet.

опасно ли е темп. 110 градуса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • опасно ли е темп. 110 градуса

    опасно ли е да се кара продължително време с темп. на двг то 110 градуса?

  • #2
    Първоначално публикувано от konov Покажи съобщение
    опасно ли е да се кара продължително време с темп. на двг то 110 градуса?
    Ами, че не хубаво - не е хубаво ама що е толкова?
    Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
    Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
    "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
    When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

    Comment


    • #3
      и аз това се чудя ходих до бургас от там на варна са само по нанадолнище на 5 без газ държи 90гр.после пак на 110 .няма теч 1и 2ра степен на вентилатора вкл.изкл.термостат нов остава затлачване по охл. с-ма. ако някои има някви идеи моля да сподели

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от konov Покажи съобщение
        и аз това се чудя ... няма теч 1и 2ра степен на вентилатора вкл.изкл...
        А като се включи вентилатора температурата не пада ли? Може термостата , въпреки че е нов да не отваря изцяло.
        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

        Comment


        • #5
          До 110градуса е нормално, и на мен ми вдига толкова но много рядко и то градско в задръстванията на 1-ва!
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            zdr

            До 92гр. е нормално, после трябва да връщана 89 това грубо по стрелката!
            sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
            http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
            !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

            Comment


            • #7
              като вкл .перката тем. пада но не много просто нещо немога да я схвана тая работа възможно ли е да е от това че я карам с водаи да се е полепил котлен камък по термостата или да сее затлачил радиатора?

              Comment


              • #8
                Водна помпа ?
                Изключително мръсен радиатор ?
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #9


                  Да беше температурата на маслото да го приемеш. Ама на водата си е голям проблем. чудя се направо как не е изврял чайника. Никак не е нормално 2 скорост на перката да не може да я смъкне в разумните граници
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    и водната помпа е сменена маи ще е от радиатора и ще трябва да промия цялата с-ма . а да отчаквам ли някви последствия след 1400км при тем. 110гр.

                    Comment


                    • #11
                      а учудващо не извря водата

                      Comment


                      • #12
                        На колко градоса ти включва перката?
                        Alfa 155 2,5TD

                        Comment


                        • #13
                          на 90 но не смогва много да задържа тази темп.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от konov Покажи съобщение
                            а учудващо не извря водата
                            Първо това не е вода и второ е под налягане, така че може и на 120градуса да стигне без да заври Докато системата е с антифриз и той не е заврял и изкипял СЕ ОХЛАЖДА. Много е вероятно, ама много и уреда ти да си показва каквото му скимне щото на 5-та по надолнище да удари 110 градуса според мен не е възможно освен при издухана гарнитура или друг сериозен проблем - помпа, термостат и т.н. Моята например вдигна преди 2 седмици 110 гр - гася, паля веднага и стои на 90! Е това какво е?
                            Last edited by code; d.m.y г., 17:52.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #15
                              да де ако е духнала гарнитура трябва или да пресече маслото или да ми надува маркучите или балони в разш.съд

                              Comment

                              Working...
                              X